۱۳۸۸ بهمن ۱۹, دوشنبه

اصلاح طلبان غیر مسلمان در زندان بپوسند!


 

جامعه ی مسلمانان هوستون نامه ای برای آزادی آقای دکتر ابراهیم یزدی منتشر کرده که در زیر آمده است .

" بسم الله الرحمن الرحیم

شوک بزرگی که با بازداشت برادر ابراهیم یزدی به وجود آمده بود با تداوم بازداشت ایشان به اندوه و نگرانی تبدیل شده است.
دكتر يزدى يكى از بنيانگذاران و نخستين رئيس جامعه بزرگ اسلامی هوستون بوده و این تشکیلات امروز بزرگترين سازمان اسلامى در ايالات متحده آمريكاست.
اولین جلسات برای بنیانگذاری در سال 1960 این جامعه در منزل برادر ابراهیم یزدی و به میزبانی همسر وی برگزار می شد و تلاشهای ایشان برای بنیان گذاری و احداث اولین مسجد در هوستون از خاطر برادران مسلمان ما نمی رود.
به لطف خدا و با تلاشهای برادر ابراهیم یزدی و دیگر دوستان این مجموعه هم اکنون شامل 18 مرکز عمده اسلامی شامل مساجد ، مدارس متعدد تمام وقت و بیمارستان شفا شده است.

از نظر جامعه اسلامی هوستون برادر ابراهیم یزدی صلح طلب، مومن و مدافع تضارب آرا و افکار است و می دانیم که او همواره در عمل به وظیفه دینی امر به معروف و نهی از منکر حاکمیت جمهوری اسلامی در مقابل بی عدالتی ها ایستادگی می کرد.
بیشترین نگرانی ما از این است که وی اکنون با تنی بیمار به خاطر مبارزه صلح آمیز در راه ارتقاي آزادي و دموكراسي برپایه اصول اسلامی به زندان افتاده است.
انتظار ما از جمهوری اسلامی برخورد با احترام و عزت با برادر ابراهیم یزدی است و ادامه بازداشت بازداشت ايشان نادرست ومخالف اصول اسلامی است.
جامعه اسلامی هوستون که شامل سیصد هزار نفر از برادران و خواهران مسلمان است خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط دکتر ابراهیم یزدی و دیگر مخالفان مسلمانی است که با اعمال اصلاح طلبانه خود سعی در تغییر در جامعه داشتند.

بمنه و کرمه
عزیز الصدیقی
رئیس جامعه اسلامی هوستون

این نامه به آقایان  علی خامنه ای –محمود احمدی نژاد – علی لاریجانی و محمود خزائی نماینده ایران در سازمان ملل متحد ارسال شده است‬

+ نوشته شده در  شنبه 1388/11/17ساعت 14:56


 

این هم سایت نهضت آزادی :  


 

http://fmi1340.blogfa.com/post-55.aspx

برای آقایان با این دسته گلشان که به آب داده اند، این یاد داشت را نوشتم:

سلام، این نامه که از طرف مسلمانان هوستون نوشته شده نشان می دهد که تنگ نظری ایده ئولژیک از قلم و زبان هر کس - حتا متاسفانه نهضت آزادی و در جامعه ای که مدعی حقوق بشر است - بخوبی نمایان است:

جامعه اسلامی هوستون که شامل سیصد هزار نفر از برادران و خواهران مسلمان است خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط دکتر ابراهیم یزدی و دیگر مخالفان مسلمانی است که با اعمال اصلاح طلبانه خود سعی در تغییر در جامعه داشتند" "

از این بهتر نمی توان برعلیه اسلام تبلیغ کرد. این اعلامیه می رساند که اسلام فقط برای مسلمانان حق آزادی می خواهد. یعنی اگر اصلاح طلبان غیر مسلمانی در زندان های جمهوری اسلامی هستند، همان بهتر که در زندان بمانند تا بپوسند. آیا بقیه ی اصلاح طلبان مسلمان هم همین نظر را دارند؟ اگر چنین است ، اگر این حکومت هم تعییر کند، کشتارهای سال 60 ، 67 و قتل های زنجیره ای در راه است.


 

.

۲ نظر:

FASAANEH گفت...

حق با شماست...

ناشناس گفت...

البته من با این برداشت از نامه موافق نیستم. توصیف نمیکنه. صفتی رو نسبت میده به اصلاح طلبان. یعنی میگه این اصلاح طلبان که شما گرفتین مسلمون هستن.(همه میدونیم اقلیت های مذهبی ایران چندان اجازه دخالت در سیاست رو ندارن و وارد این جریانت نیستن) مثلن وقتی میر حسین میگه "مردم خداجو رو کشتید" منظورش این نیست که مردم بت پرست رو زنده گذاشتین. میگه اینایی که کشتین خداجو بودن.

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();