۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه

دیوار حاشا بلند است، اما ...


 

شاید گفته های تازه ی آقای جواد لاریجانی را در کنوانسیون حقوق بشر شنیده باشید که با سوابقی که از آقای لاریجانی وجود دارد، برایم اصلن تازگی نداشت، اما در سایت کلمه دیدم که خانواده های زندانیان سیاسی جریان های امسال به سخنان ایشان در حضور آقای خاتمی اعتراض کرده اند. شکایت کردن این خانواده های داغدیده و رنج کشیده از مردی به پر رویی جواد لاریجانی به مردی که در باره گذشته ی جمهوری اسلامی سکوت کرده است عجیب تر از حرف های آقای لاریجانی بود. این یاد داشت را برای سایت کلمه نوشتم:

سلام، عجیب این است که این خانواده ها و نیز افرادی مانند آقای خاتمی پیشتر - در دهه 60- به گفتار های بی شرمانه ی آقای لاریجانی هیچ گونه اعتراضی نداشته اند. آقای لاریجانی در باره ی اعدام های آن سال ها در یک مصاحبه ی مطبوعاتی حقوق بشر به خبرنگاران می گوید:

آمار خوبی از زاد و ولد وجود دارد، که حدود 4 در صد است. ما حدود دو میلیون جمعیت در هر سال داریم من انسان امیدوار و خوشبینی هستم.

اگر باور ندارید این فیلم را ببینید

http://www.youtube.com/watch?v=L3r_0s5I9V8

آدمی که تا این حد قساوت قلب داشته باشد، حاشا کردن حدود یکصد کشته و هزاران زندانی و شکنجه و تجاوز در این چند ماهه برایش کاری بسیار ساده است.

۱ نظر:

محسن پارسا گفت...

سلام علیکم
این آقای لاریجانی واقعا شورش را در آورده کاش فرد دیگری را به جای او می نشاندند.

در مورد پست اخیرم حق با شماست. باید منابع آن را ذکر می کردم. مطالب را از شماره های مختلف آهنگ بدیع و همچنین چند سایت بهایی انگلیس زبان استخراج کردم. متاسفانه صفحات و وب پیج ها بسیار بود و چون از آن نکته برداری کرده بودم نتوانستم صحفات اصلی را دوباره بیابم به همین دلیل بالکل منابع را ننوشتم.
این جمله شما را نفهمیدم "البته فشار جمهوری اسلامی در این سی سال بر اقلیت های عقیدتی حسابی به نفع بهاییان از نظر بین المللی عمل کرده است." بهاییت نیاری به مظلوم نمایی ندارد بسیاری از آنان سرمایه دارهای بزرگی هستند نمونه بارش هژبر یزدانی و اصلا مبنای این دین ساختگی بر پول بنای شده است.
درست خاطرم نیست ولی چند سال پیش که کتاب اقدس را می خواندم خاطرم هست جزا زنا شلاق نبود بلکه پرداخت مقداری پول بود! حال شما خود قضاوت کنید.
موفق باشید

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();