۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

ترورهای هدفمند


 

ترورهای هدفمند اولین بار توسط حکومت اسرائیل برای شناسایی و حذف فیزیکی فعالین فلسطینی مطرح و بکار گرفته شد. اینک به نظر می رسد که جمهوری اسلامی ایران نیز این نظریه را بکار گرفته است .

اولین نمونه ، ترور خواهر زاده مهندس موسوی، دومینش ترور ناموفق آقای کروبی بود، و سومیش ترور مسعود علیمحمدی یکی از حامیان دانشگاهی آقای مهندس موسوی است. اما تفاوت آشکاری بین حکومت صهیونیستی اسرائیل با جمهوری اسلامی است؛ حکومت اسرائیل مسئولیت ترور را آشکارا می پذیرفت، ولی جمهوری اسلامی که اعتماد به نفسش را از دست داده است، این ترورها را به سازمان های مجعول می چسباند، و اطلاعات غلط را از رادیو تلویزیونش به خورد مردم می دهد. غافل از این که سی میلیون جوان بیکار ، سر خورده از بی برنامگی های حکومت، و نا امید از آینده شان در این حکومت، قلم بدست و دوربین به دست به همراه یک کامپیوتر ، دروغش را به سرعت برملا می کنند. و استاد اتمی متعهد و حزب الهی حکومت جمهوری اسلامی پوست می اندازد، و تبدیل به انسانی می شود که استاد دانشگاه تهران است، یار مهندس موسوی، از امضا کنندگان نامه استادان دانشگاه تهران به علی خامنه ای در اعتراض به برنامه های حکومت در دانشگاه ها، و یکی از مبارزان نهضت آزادیخواهی مردم ایران است.

به نظر می رسد این ترورها جواب عملی به برنامه ی پنج ماده ای مهندس موسوی باشد. حکومتی که اعتماد به نفسش را در برابر مبارزه ی بی امان، پرشور، و بی خشونت مردمانش از دست داده است، با این برنامه های تقلیدی اش نامردمی اش را هر روز آشکارتر و گروه های میانه را نیز به جبهه نهضت آزادی خواهی ایران می راند. چنین است که صف های مبارزان نهضت آزادی بخش ایران هر روز طولانی تر و شعارهایش بنیادی تر می شود.

جمهوری اسلامی نتیجه ی این نامردمی ها و دروغ هایش را در روزهای بهمن ماه ، جمعه 16 بهمن ماه - اربعین - تا روز بیست و چهارم- چهل و هشتم- ، خواهد دید. حاکمیت جمهوری اسلامی اگر عقل داشت، می فهمید ملتی که در طول شش ماه با دادن نزدیک به صد کشته و هزاران زندانی , همچنان مشتاقانه برای یک جامعه آزاد، غیر پلیسی و پر امید در میدان است، با این ترورها به خانه نخواهید خزید.

۳ نظر:

FASAANEH گفت...

این جماعت با ترور و خونریزی بر سر کار آمده اند، با قتل و اعدام و تجاوز و جنگ پایشان را سفت کرده اند و حالا هم ابایی ندارند که همان رویه را ادامه دهند. از ماهها پیش احتمال این اقدامات می رفت. البته متاسفانه!

سپیدهU گفت...

فعلا فقط میتونم آه بکشم و حرص بخورم...

زری گفت...

سلام خلیل جان . ممنون از کامنت و حقیقتا که بزودی جمهوری اسلامی نتیجه همه حماقت ها و سفاکی هایش را به چشم خواهد دید . درود برملت ایران که درصحنه نبرد بی امان با دروغ و خرافه و ستم همیشه حاضر ند و ناظر

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();