۱۳۸۸ آذر ۲۴, سه‌شنبه

رسانه ی ملی


 

آقای مهندس موسوی در سایت کلمه در باره جریان آتش زدن عکس آقای خمینی گفته است:

شنبه, ۲۱م آذر, ۱۳۸۸

اطلاعات دقیقی درباره اینکه اصولا چنین کاری صورت گرفته باشد ندارم.درباره عاملان این اقدام ساختارشکنانه نیزاطلاعات روشنی نداریم ولی بهرحال اگر چنین کاری صورت گرفته باشد این یک اقدام مشکوک است و پخش آن صحنه ضدانقلابی از سیمای جمهوری اسلامی نیز اقدام نادرستی بود. از رسانه های بیگانه که همواره درحال دشمنی با نظام جمهوری اسلامی هستند انتظاری جز این نیست که با سواستفاده از این قبیل حوادث مرتکب چنین اقدامی بشوند اما چنین اقدامی توسط رسانه ملی که موجودیت خود را به برکت انقلاب عظیمی که به رهبری حضرت امام خمینی پیروز شد مرهون است بهیچ وجه قابل قبول نیست .


 

و یادداشت زیر خدمت ایشان ارسال شد:


 

خلیلنظرشماارسال     شد

آذر ۲۳م, ۱۳۸۸ at ۱۰:۳۷ ق.ظ

جناب آقای موسوی، رادیو تلویزیون جمهوری اسلامی یک رسانه ی ملی نیست. اسمش می گوید چگونه رسانه ای است. رسانه ی ملی یعنی در خدمت اندیشه های یک ملت نه یک گروه خاص حتی اگر این گروه در اکثریت باشد. باضافه ی این که این رسانه کی درخدمت مردم بوده است؟ کی حرف مردم را زده است؟ کی زندگی واقعی مردم را نشان داده است؟ کی خواسته های مردم را گفته است؟ رادیو تلویزیون جمهوری اسلامی در خدمت فقط رهبر است. می دانید که طبق قانون اساسی رئیس آن توسط رهبر تعیین می شود. و کارش پیشبرد سیاست های کلی رهبر است که سیاست های کلی نظام اسلامی را تعیین می کند. پس لطفن نگویید رسانه ی ملی که به مردم ایران توهین کرده اید. بگویید رسانه ی جمهوری اسلامی یا رسانه رهبری جمهوری اسلامی ایران.

۴ نظر:

جوينده گفت...

سلام
وقتي مليت زير سئوال رود هر چيز بنجلي ملي قلمداد ميشود.

وحید گفت...

سلام

مِثل ِ روز ، روشن ِ که هدف ازانجام این نمایش ، و تحریک اقشار جامعه به بهانه اهانت به آقای خمینی ، عوض کردن ِ صورت مسئله و دادن ِ شوک (برای ترساندن ) به معترضین است .
هم اینکه با این بهانه ، دلیل ِ برخورد با معترضین را این موضوع جدید عنوان کنند .
اما نظام باید بداند ، این سیاست ِ دیگه جوابگو نیست و دستش برای همه رو شده .

شازده خانوم گفت...

رسانه مسموم!

آشنای دیار گفت...

سلام و سپاس دوست من
اگر گردانندگان رسانه ملی به اعتبار و جایگاه آن می اندیشیدند امروز وضعیت آن اینگونه نبود که مردم به رسانه های فراتر از مرزها اعتماد کنند شاید خود متوجه این موضوع شده اند اما متأسفانه این اعتبار و اعتماد از دست رفته دیگر قابل بازسازی نیست

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();