۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۲, دوشنبه

بزک نمیر، بهار میاد



آخرین خوش خبری به مناسبت روز کارگر

خبرگزاری فارس

جمادي الأول 1432 / دوشنبه 12 ارديبهشت 1390 / May 02 2011 شماره:9002116164

رئيس اداره سياسي استانداري كرمان:

مطالبات كارگران كارخانه كرك بافت پرداخت مي‌شود

خبرگزاري فارس: رئيس اداره سياسي استانداري كرمان گفت: با فروش دستگاه‌ها مطالبات كارگران كارخانه كرك بافت پرداخت مي‌شود.



به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، عباس محمدي ظهر امروز در حاشيه تجمع جمعي از كارگران كارخانه كرك بافت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين كارخانه دو سال قبل تعطيل شده و كارگران خواستار حل مشكل خود هستند.

محمدي بيان داشت: كارخانه كرك بافت از سال 88 تعطيل شده و بر‌اساس صورت جلسه‌اي بين كارگران و مديرعامل مقرر شد، از محل فروش كارخانه و يا مازاد دستگاه‌ها مبلغي به عنوان مطالبات كارگران پرداخت شود.

وي با اشاره به بدهكاري‌هاي اين كارخانه به بانك عنوان كرد: بانك لوازم اين كارخانه را توبيخ كرده و اجازه فروش آن‌ها را نداده است.

اين مسئول با بيان اينكه در اين فرآيند ارزش دستگا‌ها بيشتر از بدهي به بانك است، تصريح كرد: بنا به گفته نماينده اين شركت حكم بينابين مانده از يك سو اقدام شده و دستگاه‌ها به نفع بانك ضبط شود و از يك سو بانك اعلام مي‌كند كه اين دستگاه‌ها را نمي‌خواهد.

محمدي يادآور شد: در گفت‌وگويي كه با نمايندگان اين كارگران داشتيم مقرر شد، بررسي‌ها و پيگيري‌هاي لازم صورت گيرد تا روند به گونه‌اي باشد كه كارگران متضرر نشوند.

وي تعداد كارگران كارخانه كرك بافت را 60 نفر اعلام و اذعان داشت: مطالبات كارگران اين كارخانه 180 ميليون تومان است.

انتهاي پيام/ن30

این خبر این داستان را بیادم آورد:

شخصی از ملانصرالدین طلبش را خواست. ملا گفت دارم میروم بازار تخم خار بخرم.

طلبکار با تعجب پرسید: تخم خار چه ربطی به طلب من دارد؟

ملا گفت: تخم خار را جلو خانه ام میکارم. گوسفندها که رد بشوند، پشمشان به خار می چسبد، پشم ها را جمع می کنم، نخ درست می کنم ، قالیچه می بافم، می فروشم و طلبت را می دهم.

طلبکار از این همه قول و قرارهای ملایی به مسخره می خندید.

ملاگفت: کیف می کنی ها، طلبت را وصول کردی، خوش بخند.



حالا هم : کارگران خوش بخندید از این همه قول و قرار های ملایی.

هیچ نظری موجود نیست:

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();