۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

مجلس ولایت فقیه (1 )


 

توقف ارسال مصوبات دولت به مجلس



سایت الف مربوط به آقای احمد توکلی – کشته و مرده ولایت مطلقه فقیه – گزارش می دهد:


 

کد مطلب: 73795, P.View: 6953


 

۱۰ خرداد ۱۳۸۹


 

بخش خبری الف


از مدتی پیش، دولت مصوباتش را به مجلس نمی‌فرستد.
به گزارش "الف"، حدود یک ماه است که دولت مصوبات خویش را برای تایید به مجلس نمی‌فرستد، در حالیکه در این مدت ده‌ها مصوبه در سفرهای استانی و در مرکز از تصویب هیات دولت یا کمیسیون‌های آن گذشته است.

http://alef.ir/1388/content/view/73795/

سلام، کدام مجلس؟ مجلسی که اعضایش باید مطیع رهبری و ولایت فقیه باشند( به قانون انتخابات و شرایط انتخاب شوندگان مراجعه کنید)، مجلسی که اعضایش باید از صافی شورای نگهبان ولایت فقیه گذشته باشند، نمایندگان مردم نیستند. اینان مجلسی تشکیل داده اند که وردست رهبری و ولایت فقیه است. چنین مجلسی باید تابع دولتی باشد که نورچشم ولایت فقیه است. یادتان رفته که چند بار لوایحی که موافق با نظر ولی فقیه نبوده است، با پیام های وی مسکوت گذاشته شده اند؟

۲ نظر:

RS232 گفت...

من یک زمانی سایت الف را مطالعه می کردم و حتی نظر هم می نوشتم ولی یک مدت طولانی است که دیگر حال به هم زن و غیر قابل تحمل شده است و کاملا در ولایت فقیه ذوب گشته است. قبلا لااقل چهارتا انتقاد و حرف حساب را که در چارچوب معیارهای خودشان بود چاپ می کرد.

فرزانه گفت...

تمام حرف همان است
کدام مجلس مجلس وکیل الدوله ها ؟

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();