۱۳۹۸ شهریور ۸, جمعه

به این میگن سیاست!



نتیجه سیاست های حاکمیت ولایت مطلقه فقیه!

سیاست های ولایت فقیه که در زمینه داخلی جای حرف نگذاشته است و در سیاست خارجی زیر فریاد مرگ بر امریکا و اسرائیل کار را به آینجا کشانده است که برای فروش نفت خود - ۷۵۰ هزار بشکه - باید از امریکا اجازه بگیرد!!! این مصاحبه را گوش کنید:


و یا بقول این آقا برای فروش یک میلیون بشکه نفت باز هم باید از امریکا اجازه بگیرد:


البته اگر موفق شود این اجازه را بگیرد، سه فایده دارد:

۱- برای ترامپ که به دنیا بگوید این حاکمیت باید برای فروش نفتش هم از ما اجازه بگیرد و یک برگ برنده دیگر برای انتخابات او به ریاست جمهوری امریکا در آینده،

۲- دفتر ولایت مطلقه فقیه پولی گیر می آورد که بر و بچه ها بدهد تا دعاگویش باشند. 

۳ - حاکمیت ولایت فقیه که از انتخابات آینده اش بیمناک است سعی می کند یک امیدواری ایجاد کند که با این پول به اوضاع اقتصادی مردم می خواهد سر و سامان دهد تا از فشار افکار عمومی برای تحریم انتخابات بکاهد. 

آقای روحانی هم  گفته است حاضر است با هرکس برای« منافع ملی » گفتگو کند. البته منظورش همان « منافع میلی » است که فقط رانت های خودی ها  را بدهند و بس! 

تازه اینقدر اوضاع اقتصادی نابسامان است که این پول  نسبت به طلب های مردم از موسسات مختلف دولتی و غیر دولتی داستان همان : 

یک مویز است و چهل قلندر!!

خود دانید و بیخود به شکمتان دست نکشید که ؛
غصه نخور بهار میاد!


هیچ نظری موجود نیست:

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();