۱۳۹۷ آذر ۱, پنجشنبه

عادت!



مطلبی خواندم در سایت « مجمع فعالان اقتصادی » با عنوان « ماعادت می کنیم »‌. اگر می خواهید بخوانید اینجا: 


در قسمت دوم نوشته، نویسنده از مسئولین کشور خواسته است « عادت نکنند »‌ به:

بسته شدن تولیدی ها
بیکار شدن کارگران 
افزایش قیمت ها
خبرهای تلخ 
دست روی دست گذاشتن 
بالا رفتن قیمت خود رو
گرفتن حقوق سر ماه ( نه مثل کارگران که هر چند ماه قسمتی از حقوقشان پرداخت می شود )
با خودروهای اداری این ور و آن ور بروند

در پایان نتیجه گرفته است :

عادت کردن شما خطر بزرگی برای جامعه است. شما هم اگر به مشکلات عادت کنید دیگر نمی‌شود هیچ امیدی به آینده نداشت. آن زمان است که ناامیدی از در و دیوار شهر و کشور بالا می‌رود و هر کسی به دنبال راهی برای فرار از شرایط موجود است.

خب! مجمع فعالان اقتصادی است و از سطح اقتصاد فراتر نمی رود!  اما یادشان می رود یا می خواهند به یادشان نیاید که این همه عادت کردن ها نتیجه چه سیاست هایی است : 

سیاست های اجتماعی 
 فرهنگی 
اقتصادی

و همه این سیاست ها بر می گردد به اصل ۱۱۰ قانون اساسی که تمام اختیارات کشور را به یک نفر داده اما هیچ مسئولیتی از او نخواسته است تا جوابگو باشد!

به همین دلیل همه ی درخواست برای تغییر دید مسئولین است در صورتی که خود مسئولین بخوبی از دیدگاهشان و نتایج حاصل بسیارخوب با خبرند و می خواهند برای همیشه نامشان در تاریخ ایران بماند!!! می گویید نه اینجا را بخوانید:

https://t.me/gozaresh1395/3975

هیچ نظری موجود نیست:

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();