۱۳۹۱ شهریور ۳۱, جمعه

آنها که از مدرسه باز می مانند!




اول مهر، شروع تازه ای برای میلیون ها دانش آموز و دانش جو است؛ یک کلاس بالاتر، یک گام به پیش در زندگی است. در این میان بسیارند دانش آموزانی که به دلایل اقتصادی، مکانی و کمبود امکانات دولتی امکان مدرسه رفتن را از دست می دهند. با شروع مهر و زنگ مدرسه ها در دل آنها چه می گذرد؟

برای نمونه این گزارش را بخوانید و برای کمک به " آنها که از مدرسه باز می مانند " و دستشان از همه جا کوتاه است اطلاعرسانی کنیم. و اگرکمک بیشتری  از دستتان بر می آید، چه بهتر.

گزارشی از لرستان :


و این هم گزارشی کوتاه از خراسان:

بسياري از دانش آموزان راهنمايي روستاي يزدان آباد بخش گيفان – در بجنورد -  از تحصيل محروم شده اند چون سرويس ندارند. با اين که معدل خيلي ها بالاي 19 است ولي امسال آموزش و پرورش براي ما سرويس در نظر نگرفته است تا براي ادامه تحصيل به قلعه محمدي برويم. به دليل مسير جاده و شرايط آب و هوايي نامناسب، پياده هم نمي شود به اين روستا رفت.

گلستان شهر بجنورد از داشتن سرويس اتوبوس راني محروم شده است.

کاش در آغاز سال تحصيلي از دانش آموزان مشتاقي که به دلايل مختلف از جمله هزينه هاي سرسام آور زندگي، از تحصيل بازمانده اند گزارشي تهيه کنيد.


آ

هیچ نظری موجود نیست:

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();