۱۳۹۳ آبان ۱۳, سه‌شنبه

ایده ئولژی و خشونت مقدس !




خواستم  قسمت سوم نوشتار " ایده ئولژی و نظامی گری  " را بنویسم، اما دیدم به مناسبت هایی  مطالب زیر نیز بخشی  از "  ایده ئولژی و نظامی گری  " در این زمانند.

در این مورد به  دو سخنرانی کوتاه گوش سپارید:  

1 – به یک دقیقه  از سخنرانی دکتر صادق زیباکلام :



این هم قسمتی کوتاه از نامه ی ایشان به آقای مطهری – نماینده مجلس – در مورد عفاف و حجاب :  تاکیدها از این وبلاگ است.


 .....چه شد در ایران قبل از انقلاب که من و شما هیچ چیز دستمان نبود و همه امکانات تبلیغاتی، فکری، فرهنگی، هنری، دینی،و..... در دست حریف مان بود، کسر قابل توجه ایی از زنان، جوانان، دانشجویان و تحصیلکردهها ی جامعه مان به شهادت سالهای مقارن با انقلاب بدون نیاز به امثال لوایح "حجاب و عفاف" و "امر به معروف و نهی از منکر" و اعمال هیچ گونه عنف و اجباری حجاب و اسلام را برگزیدند. اما امروز که همه امکانات در دستان ماست بالاخره و سر انجام به زور متوسل شده ایم؟ دغدغه دومم خیلی عمیق تر است.جناب دکتر مطهری، خداوند سبحان در ابلاغ رسالت پیامبری به نبی اکرم(ص) بجز دعوت مردم به ایمان آوردن به خدای نادیده آیا وظیفه اعزام اجباری آنان به بهشت را هم به ایشان(ص) محول می نمایند؟ اگر خداوند متعال چنین وظیفه ایی را بر فرستاده اش(ص) تکلیف ننموده، در آنصورت اینکه جنابعالی چنین تکلیفی را بر ذمه جمهوری اسلامی می نهید چه وجهی پیدا می کند ؟


2 -  به ده دقیقه سخنرانی محمد نوریزاد در مراسم  بزرگداشت "  ستار بهشتی  "  وبلاگ نویس  در محل  آرامگاهش  :


مطلب مرتبط در این مورد اینجا:


3 –  این ویدئوکلیپ  را ببینید. دیدنش سنگدلی می خواهد تا چه رسد به انجام دادنش!


برای کاهش تلخی آن چه خواندید، گزارش احتمالی وزارت اطلاعات را در مورد اسید پاشی ببینید:



هیچ نظری موجود نیست:

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();