بتازگی این نوشته بی امضاء در فضای مجازی منتشر شده است : 

بن بست سیاسی در کشور آیت اللە علی خامنەای را بە نوشیدن جام زهر مقدماتی ناچار کردە است. بنابە گفتە  حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران پس از جلسات پی در پی فرماندهان سپاه، نمایندگان وزارت اطلاعات، شورای عالی امنیت ملی و بیت رهبری در دو روز گذشتە، آیت اللە علی خامنەای را ناچار کردەاند برخلاف میل خود اجازە دهد بستر لازم برای بازگشت اصلاح طلبها با پوشش انتقاد از وضعیت کشور و آزادیخواهی فراهم شود. بنابراین گزارش در بازە زمانی مشخص ابتدا محمد خاتمی و تئوریسینهای محدود شدە اصلاح طلب با بیانیەها و سخنرانیهای در ظاهر حمایت از مردم فعالیت خود را از سر میگیرند و سپس آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی هم با رفع حصر بتدریج وارد عرصە می شوند.

 حفاظت اطلاعات سپاه میگوید بدین منظور مذاکراتی با میانجیگری محمد خاتمی با رهبران اصلاح طلب دربند شروع شدە. ولی تاکنون موسوی و کروبی بە طرح عبور از بحران نظام پاسخ مثبت ندادەاند.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی گفتەاند تنها در صورت اعادە حیثیت از آنها و اعلام تخلف وزارت کشور دولت احمدی نژاد در انتخابات ٨٨ حاضرند برای حفظ نظام جمهوری اسلامی همکاری کنند.

در این بین قربانی کردن محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین ممکن است باعث افشاگری احمدی نژاد و یارانش شود. بە همین دلیل نمایندە بیت رهبری با محمود احمدی نژاد وارد گفتگو شدە تا در مقابل آزادی اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی و بقیە نزدیکان سیاسی رئیس جمهور قبلی، احمدی نژاد از خود نرمش نشان دادە و در راستای حفظ نظام سکوت کند.

از سوی دیگر منبعی در واشنگتن  گفتە است جمهوری اسلامی از طریق پادشاهی عمان بە آمریکا پیام محرمانەای دادە مبنی بر اینکە نظام جمهوری اسلامی درحال تغییر ساختاری است و ترامپ باید از این روند حمایت کند زیرا باعث تغییر رفتار جمهوری اسلامی خواهد شد.

مردم ایران هوشیار باشند کە طرح بازگشت اصلاح طلبان در قالب جریان آزادیخواه و منتقد جمهوری اسلامی،کلاهی است که میخواهندسرملت بگذارند، و به همین هوا مردم را مجدد پای صندوق های رای کشانده بلکه چند سالی مجدد انقلاب بر سر کار باشد ،فقط نه به جمهوری اسلامی است که راه رابرای پیشرفت مردم به جامعه جهانی بازمیکند،نه کامل به جمهوری اسلامی،مردم هوشیارباشند. حتما حتما گروها را در جریان گذاشته که اینبار ملت دور نخورند . 

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

ظاهرن این نوشته هشدار به مردم است که به اصلاح طلبان مجال بازگشت به حکومت را ندهند! چرا که اصلاح طلبان هم از آخور خورده اند و هم می خواهند از توبره بخورند!

چشم!!!

۱- تا بحال که این شخص خامنه ای، بیت رهبری ، سپاه پاسداران و شورای نگهبان بوده اند که با ترفندهای گوناگون، گام به گام اصلاح طلبان را از درون حکومت به بیرون پرتاب کرده اند و نه مردم! 

در این بین هرچه درآمدهای جمهوری اسلامی از بابت غارت کشور کاهش یافته ، به همان نسبت سفره انقلاب جمع و  جورتر شده و اصلاح طلبان و تحول طلبان را از سر سفره بیرون انداخته شده اند.

انتخابات اخیر مجلس این واقعیت را برای همه آشکار کرد که حکومت اصلاح طلبان را از حاکمیت با قاطعیت بیرون رانده است

۲- مردم به خوبی هم خاصیت شترمرغی اصلاح طلبان را شناخته اند و هم تیغ بدستی رهبر، بیتش، سپاه و شورای نگهبان جمهوری اسلامی را

مردم بخوبی می دانند که اگر اصلاح طلبان به گروه های مخالف می پیوندند، اما همچنان به اصل ولایت فقیه و نوعی جمهوری اسلامی معتقدند که سفره ایران را فقط در اختیار آنان قرار دهد و نه در اختیار همه ی مردم ایران!

۴ - با توجه به واقعیات بالا، باید هوشیار بود که سپاه پاسداران از دگرگونی های آینده می ترسد و با عنوان این که : 

« …

حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران پس از جلسات پی در پی فرماندهان سپاه، نمایندگان وزارت اطلاعات، شورای عالی امنیت ملی و بیت رهبری در دو روز گذشتە، آیت اللە علی خامنەای را ناچار کردەاند… » 

می خواهد نشان دهد که دگرگونی های آینده نتیجه مذاکرات سپاه با خامنه ای است، و بنابراین باید هوای سپاه و فرماندهانش را داشت اگر چه با خون مردم ایران وضو گرفته اند!!

باید مواظب متن های بی امضایی شد که خامنه ای، بیتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و  شورای نگهبان، دولت و مجلس  را موافق تغییرات نشان می دهد.  

 

هر گونه نوشته ای که اینان را از تصمیمات اشتباه ایران بر باد ده و جنایت هایشان مبرا کند، باید افشا کرد.