۱۳۹۶ اردیبهشت ۳۱, یکشنبه

تبریک و سلام انتخاباتی !!



۱ - آقای خامنه ای : تبریک !!

بی تفاوتی - اکثریت - و مخالفین فعال - افلیت - سیاست های ولایت مطلقه فقیه، استراتژیست های جمهوری اسلامی را به این نتیجه رسانده بود که میزان مشارکت در انتخابات آینده ریاست جمهوری بسیار کم خواهد بود. 

ولایت مطلقه نمی توانست سیاست های کلی اش را کنار بگذارد، اما باید جو تبلیغاتی به گونه ای رقم می خورد تا مردم را به پای صندوق های رای بکشاند، و این کار با ایجاد هراس آغاز شد: 

آمدن سید خراسانی - حاجی ابراهیم رئیسی - و افشای گسترده ی اعمال وی بویژه کشتار فله ای زندانیان در سال ۶۷ که توسط سایت آمد نیوز کلید خورد اولین قدم برای ایجاد این هراس بود.

کار به آنجا کشید که در مناظره ها و سخنرانی ها آقای روحانی - به عنوان رئیس جمهور ولایت مطلقه فقیه - این مطالب را بی پرده بیان کرد و آقای خامنه ای هم در برابر این سخنانش موضع نگرفت!!
هراس تا آنجا کشیده شد که عده ای شروع کردند به فحاشی مستقیم به کسانی که جوگیر نشدند و حاضر نبودند رای بدهند.  آنها را دیوث، خائن … خواندند که حاصل ترس شدید از ابراهیم رئیسی بود! جالب است که بیشتر اینها کسانی بودند که ظاهرن برعلیه جمهوری اسلامی فعالیت می کردند اما این انتخابات دست اینها را رو کرد. متشکرم آقای خامنه ای!

این سیاست انتخاباتی به بار نشست و ۴۰ میلیون نفر در انتخابات شرکت کردن - حدود ۷۰٪ - 

این سیاست را باید به آقای خامنه ای و کارشناسان جو هیجان انگیز وی  تبریک گفت که یک جو گسترده منفی را به پای صندوق کشاند و به این ترتیب نشان داد که چه ترسی از جو گسترده ی منفی مردم درون حاکمیت را فراگرفته است. 


۲ - سلام بر تحریم کنندگان!

طبق آمار موجود ۱۵۵۰۰۰۰۰- آرای باطله ۱۱۹۰۴۰۱ بحساب نیامده که با آن می شود ۱۶۷۴۰۴۰۱ -  نفر در انتخابات شرکت نکردند. به بیان واقعی با این همه جو سازی و فحاشی به اینان از طرف اصلاح طلبان تحت تاثیر ایجاد جو ترس و ارعاب از ریاست جمهوری حاجی سید ابراهیم رئیس السادات قرار نگرفتند. 

اینان نشان دادند که دارای رای مستقلند: 

چه آنها که بطور تئوریک و بنیادی با حاکمیت ایده ئولژیک - اینجا ولایت مطلقه فقیه - مخالفند زیرا پیامدهای وحشتناک تاریخی این حکومت ها هم  در ایران و هم در دیگر کشورها در طول تاریخ دیده اند. 

چه آنها که با توجه به عملکرد ۳۷ ساله جمهوری ولایت فقیه به این نتیجه رسیده اند که شرکت در انتخابات یک فریب است زیرا ریاست جمهوری فقط مسئول اجرای سیاست های ولایت فقیه است. 

جه آنها که کمرشان هر روز زیر بار مشکلات اقتصادی شکسته شده است 
چه آنها که بعلت سرکوب شدید مجبور به ترک وطن شده اند 
چه آنها که بعلت از دست دادن عزیزانشان توسط جمهوری اسلامی برای همیشه داغدار شده اند 

حدود ۲۷٪ به دلایل بالا - ۲۸.۵ ٪ با آرای باطله -  به انتخابات مهندسی شده نه گفتند. این ۲۷٪ به این دلیل جو گیر نشدن بسیار قدرتمند است. که تقریبن برابر است با آرای آقای رئیسی دومین نامزد انتخابات.

بنا بر یک آمار منتشر نشده داخلی اصلاح طلبان حدود ۱۲ میلیون رای دارند، احمدی نژاد و قالیباف حدود ۱۰ میلیون. 
که اگر آرای این دو نفر را بین آقایان روحانی و رئیسی مساوی تقسیم کنیم  رای واقعی آقای رئیسی حدود ۱۰ میلیون و آقای روحانی حدود ۱۸ میلیون می شود. 

یعنی مستقل های تحریم کننده بعد از آقای روحانی برنده ی دوم انتخابات هستند که به این انتخابات نه گفتند!!

این نیرو را اگر همین طور پیش برود، تحریم کنندگان برنده انتخابات آینده هستند مگر این که جمهوری ولایت مطلقه فقیه در سیاست هایش تغییرات اساسی ایجاد کند. 
----------------------------

https://t.me/gozaresh1395


هیچ نظری موجود نیست:

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();