۱۳۹۳ فروردین ۲۵, دوشنبه

سودهای ممنوعیت



در سایت خبری تابناک خبری منتشر شده است که بسیار خواندنی والبته برملا کننده حقیقت مربوط به فیلتر فیسبوک در کشور ماست. من همه دوستانم و بیش از همه همکاران خودرا به خواندن این خبر وآنگاه پیگیری آن پس از پایان تعطیلات دعوت میکنم. چکیده خبر: مبلغ 40 میلیارد تومان به صورت ماهیانه از بابت فیلتر فیسبوک به جیب یک مافیا ریخته میشود واگر کل درآمد ناشی از فروش فیلترشکن را در کشور محاسبه کنیم این مبلغ به 100 میلیارد تومان در ماه میرسد.

پرسشهای موجود:

1 - چه کسانی دراین بیزنس بسیار حیرت آور دست دارند؟
2 - نقش این افراد در تصویب قانون جرایم رایانه ای وابقای آن چیست؟
3 - مبلغ یاد شده به حساب چه شخصیتهای حقیقی وحقوقی در این کشود واریز میشود؟
4 - چرا این موضوع تاکنون از چشم مردم پنهان مانده بود؟
5 - اگر این موضوع به اطلاع مقامات بلند پایه کشور رسیده چرا آنها تا کنون در مورد آن سکوت کردند وچرا در مورد جلوگیری ازادامه این بیزنس شگفت آور وآنگاه رفع فیلتر اینترنت اقدام نکرده اند؟

هیچ نظری موجود نیست:

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();