۱۳۹۰ فروردین ۱۸, پنجشنبه

سنگ پای ولایت ! ( 1 )



گزارش رجا نیوز :

سردار رجب زاده به شهرداری رفت

سردار رجب‌زاده رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شد.

به گزارش ایسنا‍‍، پس از آنکه سرتیپ ساجدی نیا جانشین سردار عزیزاله رجب‌زاده در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شد، روز یکشنبه دکتر محمدباقر قالیباف ـ شهردار تهران ـ در حکمی رجب‌زاده را به سمت رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران منصوب کرد.

در حکم صادره توسط شهردار تهران خطاب به عزیزاله رجب زاده آمده است: با توجه به سوابق ارزشمند و تجارب علمی و اجرایی جناب‌عالی در زمینه مدیریت بحران به موجب این حکم شما را به سمت رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران منصوب می‌کنم. بی‌تردید اخلاص، پاکدستی،‌ هوشمندی، روحیه جهادی شما فرصت مناسبی است برای خدمت به شهروندان تهرانی و برنامه‌ریزی و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی و ایمن سازی در راستای ایجاد شهری امن و مقاوم در برابر حوادث و سوانح طبیعی به ویژه زلزله که یکی از اهداف مهم مدیریت شهری است.

در ادامه این حکم آمده است امیدوارم با بسط و توسعه روند فعلی و هماهنگی‌ با وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها و موسسات ذیربط و با مشارکت آحاد مردم و بهره‌گیری از تجارب و توان خود و همکاران در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

کد خبر:45046 –



این هم افتخارات ایشان پس از این ترفیع مقام :

كدخبر: ۱۰۴۰۲۱

تاريخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۱

سردار رجب‌‌زاده: به درخواست خودم جابجا شدم

برای بنده افتخاری است که در طول چندین ماه درگیری پس از انتخابات، نیروهای نیروی انتظامی تهران با درایت و عقلانیت فراوان تلاش کرد تا هیچکدام از تجمع کنندگان آسیب نبینند. این درایت و عقلانیت برای نیروی انتظامی موجب افتخار است.



برای این که بدانید واقعن " هیچکدام از تجمع کنندگان آسیب " ندیده اند، در صورت داشتن فیلترشکن فیلم های عاشورای 88 را ببینید :



و این هم گزارش " سازمان قضایی نیروهای مسلح " در مورد نقش ایشان در رویدادهای کهریزک :



ص 4 گزارش



متهم ردیف 7 – سرتیپ عزیزاله رجب زاده فرزند سلمان متولد 1335 ش ش 1015 تهران، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، شیعه ایرانی، با سواد، استخدامی 1357، فاقد سابقه کیفری، ساکن تهران، متاهل؛ آزاد به قید التزام، متهم است به :

1 – آمریت در گزارش خلاف واقع

2 – بی مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی در ارتباط با امور خدمتی منجر به تلفات جانی و صدمات بدنی



و ص 20 گزارش



" وی در طول مدت فرماندهی تا تعطیلی بازداشتگاه یک نوبت از کهریزک بازدید نموده است. سرتیپ رجب زاده با توجه به اینکه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ را برعهده داشته و بازداشتگاه نیز زیر نظر فرماندهی مذکور اداره می شده است، توضیحات و توجیهات قابل قبولی را برای رفع مسئولیت از خود ارائه ننموده است .

در خصوص دستور گزارش خلاف واقع، صورتجلسه مواجه حضوری بین سرهنگ فلاح و سرتیپ رجب زاده به شرح برگه 1985 جلد 10 پرونده حاکی از این است که به دستور سرتیپ رجب زاده ، سرهنگ فلاح نامه گزارش خلاف واقع را تنظیم و با امضای سرهنگ کمیجانی نزد دادستان وقت تهران ارسال نموده است. ( برگ های 1300، 1502 الی 1506، 1986 و 1987، جلد 10 پرونده )



حاکمیت ولایت فقیه از این درخشانتر ؟

هیچ نظری موجود نیست:

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();