۱۳۸۹ شهریور ۷, یکشنبه

تعریضی بر مصاحبه ی آقای کروبی ( 3 )


 

دکتر خزعلی: سوال شده در رابطه با دروغ های آقای جنتی و علم الهدی چه نظری داريد؟

در رابطه با آقای علم الهدی حرفی نميزنم اما در رابطه با آقای جنتی حالا که دکتر (آقای خزعلی) من رو به اين جا آورده، من اصلا نميدونستم همچين جايی هم هست از آقای جنتی خواهش ميکنم اين سندی که شما می گوييد را بياريد که اين پولها کجاست و از کجا آمده؟ متاسفانه آقای جنتی همين طوری حرف ميزند.

دکترخزعلی:سهم ما هم ميرسه ديگه؟

آقای کروبی: ببينيم چی ميشه. ولی جدا از شوخی از آقای جنتی ميخواهيم  که اين سند را منتشر کند من از مراجع تقليد عزيز تقاضا ميکنم که از ايشان اين سند را بگيرند آنها که ديگر محرم اند، سند را ارائه دهيد تا آنان آن را تاييد کنند.


دکتر خزعلی: شما هميشه در کار خدمت به خانواده های شهدا وزندانی ها بوده ايد. خانواده يک زندانی به من پيام داده است که چرا از خانواده مينويی (زندانی) حمايت نکرديد . من به جا نياوردم چه کسی را می گويند.

آقای کروبی: مينويی داشتيم من هميشه از روی عادت و درهمه ماجراها،  ماجرای ملی مذهبی ها و ... هميشه دنبال کار زندانيان بودم. دوران رياست مجلس درب دفترم به روی خانواده زندانيان باز بود که حتی نامه ای انتقادی از من نوشتند که رييس مجلس کاری ندارد که دو ساعت با خانواده های زندانيان صحبت ميکند؟ من بودم و در خدمتشان خواهم بود. يک مينويی داشتيم زمان شاه با ما در زندان بود نميدانم برای او مساله پيش آمده يا شخص ديگری بود اگر ميتوانيد نشانه ای ازشان بگيريد که باهاشون صحبت کنيم.

دکتر خزعلی: من از آقای کروبی می خواهم که آخرين صحبت هاشون رو به خصوص در رابطه با روز قدس برامون بگويند.

آقای کروبی: من از آقای دکتر تشکر می کنم با اينکه برنامه بی اطلاع من ترتيب داده شده بود ولی بسيار مفيد بود. از اينکه با شما مستقيم صحبت کرديم و نظراتتان را داديد خوشحالم . يک سفارشی دارم و تاکيد ميکنم روز قدس در پيش است و ما هم در راهپيمايی شرکت ميکنيم مساله حقی است که از يک ملتی تضعييف شده است. خواهش ميکنم که مواظب باشيد شعاری ندهيد که حکومت از آن سو استفاده کند. دوما ممکن است که از طرف خودشان بين شما نفوذی بفرستند تا فضا را تهييج کنند. خواهش ميکنم که سايرين را دعوت به آرامش کنيد. حرمت روزه را نگه داريد . خواهش ميکنم، عده ای قليلی که با عذر شرعی که دارند و روزه نيستند حرمت نگاه دارند تا حکومت از آن سوژه نسازد. عکس پاره امام را نشان ميدهند دستانش پيداست اما سر و کله اش پيدا نسيت. همه شما را به خدا می سپارم. موفق باشيد.

http://www.drkhazali.com/index.php/1388-11-13-14-14-13/231-1388-11-13-13-52-05/596-1389-05-27-14-26-11.html

هیچ نظری موجود نیست:

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();