۱۳۸۸ مهر ۱۱, شنبه

فروش اعتماد مردم

این اخبار چه می گویند؟


جمعه 10 مهرماه 1388
سردار سرلشكر محمدعلی جعفری فرمانده كل سپاه پاسداران در گردهمایی دو روزه مسئولین بسیج دانشجویی 313 دانشگاه كشور كه در مجتمع فرهنگی دانشجویی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق) برگزار شد با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت:

فرماندهان جوان جبهه جنگ نرم با شناسایی مصادیق اقدام و عمل خود، در هر مكانی كه هستند عكس‌العمل‌های مناسب نشان داده و منتظر دستور مسئولین بالادست نباشند


با كسانی كه به رأی مردم تمكین نكرده و مدعی تقلب هستند نمی‌توان وحدت كرد

وی افزود: هرگز نمی‌توان با فردی كه به آرای مردم تمكین نمی‌كند و به خاطر اشتباهاتش حاضر به عذرخواهی نیست به دنبال وحدت بود چون این افراد باید پاسخگوی همه خسارت‌های وارد شده به كشور باشد و این نكته‌ای است كه برخی از آقایان خودی به آن توجه نمی‌كنند.

فرمانده كل سپاه ادامه داد: این افراد اول باید از ملت عذرخواهی كنند و تقصیرات خود را بپذیرند و بعد به آرای مردم تمكین كنند، تا عطوفت نظام جمهوری اسلامی شامل حال آنها شود؛ چون آنها قانون‌شكنی كرده‌اند.

* خواصی كه بعد از انتخابات به اشتباه سكوت كردند، الان نیز سكوت كنند و دم از وحدت نزنند

جعفری در ادامه با اشاره به نقش ویژه خواص در جنگ نرم تصریح كرد: كسی كه در جایگاه خواص نتوانسته به خوبی تحلیل كند و در حوادث بعد از انتخابات سكوت كرده بود، اكنون نیز باید سكوت كند و دم از وحدت نزند، چون مطرح كردن این مباحث با هدف متوقف كردن روشنگری‌ها صورت می‌گیرد. درحالی كه باید مسیر درست را تشخیص داده و بدانیم كه چه رسالتی بر عهده ما است.

" پایگاه خبر رسانی عبرت "


و اکنون چند روزی است که از آقایان موسوی و کروبی خبری نیست . سکوت آنان چه معنایی دارد؟

آیا در حال مذاکره هستند؟ در باره ی چی ؟ چرا مردم را در جریان نمی گذارند تا حاکمیت از گفتگوهای محرمانه برعلیه شان استفاده نکند.
خبر بالا نشان می دهد که حاکمیت از این گفتگوها در جهت تحکیم نظراتش و به گوشه راندن متعرضان استفاده می کند.
اگر گفتگویی هست باید منتشر شود. مذاکرات پشت پرده برای وحدت ، یعنی تقسیم قدرت، راهی است که آقایان را سرگرم کند، و ملت را گمراه .
گفتگوی مثبت در چنین زمانی یعنی گفتگوی آشکار.

هیچ نظری موجود نیست:

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();