۱۳۹۵ اسفند ۶, جمعه

دموکراسی !


تفاوت فرهنگ دموکراسی با ولایت فقیه!



گزارش تلویزیونی زیر مربوط به فعالبت های مذهبی زیر نظر مستقیم جمهوری اسلامی در امریکاست. کشوری که سال ها است حاکمیت جمهوری اسلامی بر علیه آن شعار می دهد و  « مرگ بر امریکا » و  لگد کردن پرچم آمریکا بخشی از سیاست های جمهوری ولایی است. 

از آن طرف کم نیستند برنامه هایی  که دولت امریکا بر علیه حاکمیت جمهوری اسلامی در طول این ۳۸ سال تدارک دیده است. 

اما با این وجود دموکراسی  امریکایی  هرگز فعالیت های مذهبی ای را که مستقمین زیر نظارت حاکمیت جمهوری اسلامی انجام می شود، متوقف نکرده است که هیچ، حتا وسایل ارتباط جمعی امریکا بارها با امامان جمعه و مبلغان مذهبی اش مصاحبه و پخش کرده است. 

از این طرف حمهوری اسلامی نه به زرتشتیان ، نه اهل سنت  نه مسیحیان  نه کلیمیان نه تنها اجازه فعالیت مذهبی آزاد نمی دهد بلکه آنان را به راه های گوناگون در تنگنا قرار می دهد.  

ظاهرن جمهوری اسلامی دموکراسی غرب را غنیمتی می داند که از آن برای تبلیغات مذهبی اش استفاده کند اما حاکمیت جمهوری ولایت مطلقه فقیه  را به جهنمی برای دیگر ادیان، مذاهب و اندیشه ها تبدیل کرده است. کفار باید به جهنم بروند!!

لارم است بدانید این مجموعه توسط جمهوری اسلامی گردآوری نشده بلکه از طرف مخالفان جمهوری ولایی تهیه و پخش شده است. 

گزارش حسن داعی از مراکز اسلامی وابسته به رژیم ایران در آمریکا



------------------------------------------------------------

تلگرام : 

https://t.me/gozaresh1395



هیچ نظری موجود نیست:

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();