۱۳۸۸ تیر ۱۶, سه‌شنبه

چه کسانی و چرا دولت های جمهوری اسلامی را نامشروع می دانند


اخیرا, پس از این که شورای نگهبان صحت انتخابات را تایید و آقای احمدی نژاد را برنده انتخابات اعلام کرد, عده ای از گروه های سیاسی اصلاح طلب از جمله آقای موسوی, مجمع روحانیون مبارز, حزب مشارکت, حزب اعتماد ملی آقای کروبی, و سازمان انقلات اسلامی اعلام کردند چنین دولتی را مشروع نمی دانند. به زبان دیگر اینان دولت جمهوری اسلامی به ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد را نامشروع می دانند. اما : " نا مشروع " بودن یعنی چه؟

نامشروع بودن یک دولت یعنی :

می توان قوانین چنین دولتی را زیرپا گذاشت مانند :

الف – مالیات ندادن , خوشبختانه در این مورد همه ی علما اعلام, سردمداران رژیم, تجار و شرکت های وابسته, دوستان و اقوام , دولت را مشروع نمی دانند. حتی مرحوم خمینی هم دولت های جمهوری اسلامی را مشروع نمی دانست چون یک ریال بابت درآمدهای کلانشان به دولت مالیات نداده و نمی دهند, و جناب آقای خامنه ای هم از این بابت با آقای موسوی , مجمع روحانیون مبارز, حزب مشارکت , حزب اعتماد ملی و سازمان انقلاب اسلامی هم نظر است. پس در این مورد همه سران رژیم و شرکت های تابعه شان با هم موافقند چون دادن مالیات را به دولت چمهوری اسلامی حرام می دانند.

ب- زکات یک مالیات اسلامی است که مردم باید به دولت اسلامی بپردازند. تا وقتی که حکومت اسلامی نداشتیم, آقایان علما آن را می گرفتند و خرج می کردند. حالا هم که حکومت اسلامی درست کرده اند, بازهم آقایان علما این پول را می گیرند و خرج می کنند و یک ریالش را هم به جمهوری اسلامی نمی دهند. حتی آقای خمینی هم زکات -هایی را که گرفته بود به دولت چمهوری اسلامی نپرداخت, و همچنین آقای خامنه ای. این کار آقایان به این معنا است که حتی بنیانگذاران جمهوری اسلامی حکومت خودشان را مشروع نمی دانند. جالب تر این که دولت های جمهوری اسلامی هم مدعی دریافت وجوهات شرعیه نشده اند, حتی وقتی آقای موسوی نخست وزیر بود در این مورد سکوت کرد. در واقع دولت های جمهوری اسلامی هم خودشان را مشروع برای گرفتن وجوهات شرعی نمی دانند. پس در این مورد هم همه دست اندرکاران پیشین و امروز جمهوری اسلامی باهم اشتراک نظر دارند که جمهوری اسلامی مشروعیت شرعی ندارد!

پ- رعایت بی قانونی – خوشبختانه بازهم همه شان با هم موافقند. سردمدار این اصل بازهم همه ی آقایانند. مثلا آقای خامنه ای زودتر از شورای نگهبان سلامت انتخابات را تایید کرد,در صورتی که بعد از تایید شورای نگهبان باید آن را تنفیذ کند نه تایید.

ت – جادوی رشوه – بازهم خوشبختانه همه شان با هم موافقند. یادتان بیاید زمانی آقای هاشمی رفسنجانی در مورد رشوه گفته بود , این کار رشوه دادن یا گرفتن نیست , این کار حق التسریع است. حتی دفتر رهبری و آقای کروبی نیز با این کار موافق اند, و گرنه با اعترافات مسعود جزایری به دادن حق التسریع به این آقایان , حکم مشهور محارب با خدا شامل حالش می شد و تا بحال هفت کفن هم پوسانده بود.

ث – عدم رعایت قوانین راهنمایی رانندگی- دولت های جمهوری اسلامی و پلیس آن از بی توجه به قوانین راهنمایی رانند گی خوشحالند. چون یکی از اقلام درآمدها در بودجه سالانه دولت های جمهوری اسلامی , برگ های جریمه رانندگی است. پلیس های راهنمایی و رانندگی هم خوشحالند چون این یکی مهمترین درآمد آنان است و گرنه با حقوق دولت که آب هم نمی توانند بخورند.

ج – پول های دولتی را کش بریم – حتی آقای احمدی نژاد هم با این کار موافق است چه برسد به آقای خامنه ای, رفسنجانی و هزار هزار آدم های دیگر . با این کار هم دولت را ضعیف کرده ایم, هم خودمان را قوی. تا وقتی کسی بخواهد یقه مان را بگیرد خیلی کارها می توانیم بکنیم مانند رای خریدن, آدم اجیر کردن, رشوه دادن.

چ – دور زدن قانون- می توان با دور زدن قانون برعلیه دولت جمهوری اسلامی وارد عمل شد. این کار را حتی بصورت قانونی و بدون پرده پوشی هم می توان انجام داد. مثلا بنیادهایی درست کرد که دولت هیچگونه نظارتی بر آن نداشته باشد. مانند بنیاد مستضعفان, بنیاد 15 خرداد, شرکت های وابسته به سپاه, بنیادهای مالی مانند مولی الموحدین- وابسته به آقای رفسنجانی -, قوامین – وابسته به نیروی انتظامی –, مهر – وابسته به بسیج -, انصار- وابسته به بیت رهبری- و صدها صندوق قرض الحسنه که بانک مرکزی هیچگونه نظارتی بر آنها نتواند داشته باشد.

ح – من عقلم از این بیشتر نمی رسد. اطلاعات بیشتر را از ملاحسنی بپرسید.

۱ نظر:

Unknown گفت...

آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست

var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20716781-5']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();